12 Eylül 2011 Pazartesi

Çirkin halimle yakalandığım yakışıklı.

Kötü kaderlerimden nefret ediyorum ne zaman ilk okulda orta okulda lise'de sokakta alışveriş merkezlerinde begendıgım yada hoşlandıgım bi çocugu görsem ya eşorfman vardır altımda yada saçma sapan giyinmiş saçlarım yağlı yağlı olduğu için tepen tokayla tutturulmuş olur gördüysem bide beni tanımasın allahım nolur diye dua ederim abuk subuk mağzalara girerim ama yinede gururumla o kişiye selam veririm belki tanımaz bu kimdi ya der diye sanki karşımda ki de saftı bana selam vericek sonra aa ben seni nerden tanıyorum diycek hey yavrum hey
 Küçükken mahallemizde çok yakışıklı bi çocuk vardı beğenirdim yani cocugu şansada o an annem bakkala birşey sipariş etmiş bende farkında değilim kapı çalınca abim geliyo onu eğlendiriyim diye o zaman meşhur olan gaffur pijamaları bele kadar çekilmiş tarzda giyindim belime kadar çektim saçımı yine topladım kapıyı bir açtım ki karşımda mahallede ki yakışıklı nasıl gülüyor nasıl gülüyor ben rezilleri oynuyorum ıı şey tiyatro klubune uyeyim dersimi çalışıyordum fasa fiso yalandan kim ölmüş yedi mi yemedi tabi çocukla aynı okuldaydık tiyatro klübüde yok yani o derece bütün gün sabaha kadar uyuyamadım şimdi o tiple beni gördü ben napcam diye diye gittim sokaktaki belediyenin tiyatrosuna başvurdum inandırcam ya kendimi içimde ki tiyatro aşkıda bölece o gün bitti yani artık bakkala bile giderken süslenip gidicem diyorum ama herseferinde pijamalarım ve parmak aralı terliklerimle bakkala inmekten vazgeçemiyorum ve herseferinde kimi beğensem o tiple görüyoruluyorum ama olsun doğal halimle beni beğenirlerse artı puan kazanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder